ارگاسم به طور معمول چه مدت زمان طول می کشد ؟

اگرچه مدت زمانی که فرد نیاز دارد تا برای رسیدن به ارگاسم آماده شود ، از فردی به فردی دیگر چه در مردان و چه در ن متفاوت است ، اما طول زمانی را که خود ارگاسم به خود اختصاص می دهد ، از تنوع کمتری برخوردار است و زمان کوتاهتری را به خود اختصاص می دهد .

در یک تحقیق، طول زمان ارگاسم در ن به طور متوسطط 18 ثانیه و برای مردان در حدود 22 ثانیه برآورده شده است. در سال 1966 میلادی مسترز و جانسون دریافتند که طول مدت ارگاسم در ن از 3 تا 15 ثانیه متفاوت است و در مردان این مدت زمان کوتاهتر می باشد.

در طول مدت ارگاسم تجربه شده افراد ، عوامل مختلفی همچون سن ، طول دوره پرهیز جنسی ، نوع تحریک جنسی و این که آیا ارگاسم در نتیجه تحریک جنسی ایجاد می شود و یا در نتیجه یک آمیزش جنسی با فرد دیگر ، دخیل می باشند. با افزایش سن طول مدت ارگاسم کاهش می یابد.

ارگاسم به طور معمول چه مدت زمان طول می کشد ؟-www.mehcom.com

ارگاسم به طور معمول چه مدت زمان طول می کشد ؟-www.mehcom.com

ارگاسم چندباره چیست ؟

به چند ارگاسم که در فواصل چند ثانیه یا چند دقیقه پشت سر هم در طی یک رابطه جنسی رخ می دهد، را ارگاسم چندباره می گویند.

اگر چه توافقی بین پژوهشگران درباره ارگاسم های چندباره وجود ندارد، با این وجود می بینیم که بعضی از افراد این ارگاسم ها را در یک دوره خیلی کوتاه، تجربه می کنند.

پیشنهاد مهکام:  ارگاسم در ن پس از زایمان و تولد نوزاد

ارگاسم های چند باره بیشتر در پاسخ جنسی ن بحث می شود. اما مردان نیز می توانند ارگاسم های چندباره را تجربه نمایند . مدارکی از کشور چین در 2968 سال قبل از میلاد وجود دارد که مطالبی درباره ارگاسم های چند باره مردان نوشته شده است.

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده ایرانی – مسائل شوییارگاسم

منبع : کتاب راهنمای پاسخ به سوالاتی درباره ی ارگاسم -ترجمه دکتر منیر بیگلر بیگی و احمد خالقی لکموج

پيشنهادات مجله اینترنتی مهکام :


خانواده موفق ایرانی ارگاسم ,جنسی ,ن ,زمان ,مردان ,رابطه ,رابطه شویی ,جنسی سالم ,اختلال ارگاسم ,مجله اینترنتی ,تولد نوزاد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرا صنعت پارسیان لپ تاپ کمک دژ مستحکم میکاپ روز آزانس مسافرتی تدریس خصوصی ریاضی هفتم نوا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. اشعار ضیاءالدین زین الدینی